19 Aralık 2007

İyi Bayramlar


Herkese iyi bayramlar dilerim...Güzel bir bayram geçirin sevdiklerinizle.Mehmet çalıştığı içi biz Elifle anneanneye gidiyoruz.Geçen bayramda evdeydik bu bayramda büyüklerimizle olalım istedik.Yollar arife günü çok kalabalık olacağı için, bayramın ilk günü gitmeyi düşünüyoruz ama trafik beni korkutuyor.Yolculuğu çok seviyorum ama bu trafik kazaları,hele herkesin yollara düştüğü bu bayram günlerinde olan kazaları duydukça,çekiniyor insan.Herkesin yolu açıkolsun,kazasız belasız bir bayram diliyorum...

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...