
Baba olmak, anne olmak gibi bir şey değil...Erkekler daha hazırlıksız yakalanıyorlar ebeveyn olmaya.Anne olarak bebeği taşıdığınızı öğrendiğiniz andan itibaren doğa size dürtüler veriyor.Dünyaya gelecek bebeği beslemeniz için hormonlarınız değişiyor,pek çoğumuzun bildiği bir sürü şey oluyor...Hazırlanıyoruz...Ya babalar,onlar ne zaman baba olduklarını anlıyorlar,hamile olduğumuzu öğrendiklerinde mi,bebeği ultrasonda gördüklerinde mi,kucaklarına aldıklarında mı?Sorumluluk aldıklarında belki de...
Bütün kadınların anneliğini genelleyemeyeceğimiz gibi, bütün babaları da aynı kefeye koyamayız tabi ama,bence baba olmak bir erkeğe en çok yakışan hallerden biri...Çocuğuyla ilgilenen,sevgisini gösterebilen babalarla karşılaşınca çok seviniyorum.Eskiden bunlar pek rastlanan tablolar değildi.Bence çok hoş,baba olmak sedece çocuğun maddi ihtiyaçlarını karşılamak değil,ona zaman ve ilgi ayırmak bir erkeği baba yapan...
Bu yazıyı bana yazdıran, Mehmet'in kızımızla geçirdiği güzel anları fotoğraflamış olmam:) Onları izlerken ne kadar keyif aldığımı yazmak istedim.Baba-kız da pek mutlulardı.Hepimizin ihtiyacı olan şey huzur ve mutluluk değil mi?


