
Dün,21Mayıs 2007 saat 15:30 itibariyle, bir tuğlası dahi konmamış bir evin sahibi olduk.Aylardır Mehmet'in her izinli gününde,Beylikdüzü senin Şirinevler,Kocasinan benim, sokak sokak ev aramalarımız bir son bulmuş oldu.Buna sevineyim mi üzüleyim mi bilemiyorum,bu ev arama işi bir tür saplantı haline geliyor galiba,şimdi hayatımızda büyük bir boşluk oluşacak:)
Herşey çok hızlı oldu.TOKİ'nin yaptığı konutlarla ilgili daha önce de bilgi almıştık ama dün tekrar gidelim istedi Mehmet.Görüşmeye gittiğimizde satışların hızla devam ettiğini,peşin alımlarda %30 indirim uyguladıklarını öğrendik.Alelacele bankaya gittik ve peşin peşin ortada olmayan eve parayı yatırdık.21 ay sonra göreceğiz dairemizi:)"Ev alma komşu al"hikayesi bizden çok uzak...Bakalım ne menem bir ev olacak bizimkisi,biz daha onun bile pek farkında değiliz.Herhangi bir müteahhite güvenmektense depreme dayanıklı,sağlam ve kesemize göre inşaat yapan TOKİ'ye güvenmeyi tercih ettik.Allah pişman etmesin diyelim.Bu saatten sonra, artık kiralık ev arıyoruz,şimdi oturduğumuz evin kirasını ödeyip borcumuz için para biriktirmemiz pek mümkün olmadığından...Tüm ev sahiplerine duyurulur,çok iyi kiracı ev aramaktadır...

