19 Mayıs 2007

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı

Bugün 19 Mayıs, lise yıllarında törenlere katıldığımız, bu törenlere günlerce hazırlandığımız geldi aklıma.Artık törenleri televizyonda rastlarsam izliyorum.Oysa o günleri hatırladığımda, kendimi o tuhaf kıyafetlerle düşündüğümde bir gülümseme yerleşiyor yüzüme.Herkes, etek uçlarını tutup ellerini havaya kaldırdığında yusyuvarlak olan,acaip yeşil,acaip sarı o eteklerden,eline ayağına dolanan renkli kurdelalardan taşımıştır herhalde...Bütünün parçası olmak ve yüzlerce kişiyle eş zamanlı aynı hareketi yapmak,bu başınıza hayatta bir daha gelmeyecek sanırsınız ama aslında bütün olup biten de budur.Bütünün parçası olmak,hayatın içinde milyonlarla aynı döngünün içinde dönmek, ahenkle....

Herkesin bayramı kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...