Kokusunu içime çekmeye bayılırdım,iki kolunu kocaman açar kanatlarının altına alıp sarardı beni ve kız kardeşimi.Bizim aşkımız başkaydı babamızla, iki kızı vardı 15 sene boyunca sonra bir de erkek kardeşimiz oldu.Hepimiz doluşurduk yatağın üzerine sabah olunca, kocaman bir kız olduğumda da evlenip anne olduğumda da yanına uzanıp sarılırdım babama,sevgimizi saklamazdık birbirimizden, gösterirdik.
"Canlarım" derdi bize, evet işte buydu, biz onun canından parçaydık ve o gidince canımızdan bir parça gitti...
Nur içinde uyu, seni çok özlüyorum ve seviyorum...
