Ben bahar insanıyım, sıcakla başım pek hoş değildir.Soğuğa yine biraz daha razıyım, en azından sarıp sarmalanır
ısınırsınız.Ama sıcak beni resmen eritiyor, yaşam enerjimi sömürüyor,buharlaşacağımı zannediyorum.
Her mevsimin güzellikleri var tabi, ama deniz kenarında geçirilen o kısacık süreden sonra, İstanbul gibi nemi bol
sıcağı muhteşem bir şehre dönünce yazın sevimliliği de iyiden iyiye kayboluyor.
Sokakağzı yazları geçirmek için mükemmel, orada bir taş evde bütün yaz hiç sızlanmadan oturabilirim.Aslında galiba kışın da oturabilirim:) Bana böyle bir teklifle gelmek isteyen varsa lütfen çekinmesin, ben yaşarım oralarda, hava mis,bir damla nem yok,
deniz soğuk, öyle imamın abdest suyu gibi sıcak denizleri sevmem, Ege tam bana göre...
Velhasıl bu sıcaklarda İstanbul pek çekilir değil,eve dönmekse her zaman güzel, şunun şurasında bir kaç hafta, çekeceğiz artık.
Her güzelin bir kusuru olur, seviyorum seni İstanbulll...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder