| Her geçen gün onun ne kadar değiştiğine ve büyüdüğüne şahit oluyorum...Genelde çok sevdiği bebekleriyle ve çay takımıyla oynamaktan çok hoşlanıyor.Bebeklerine benim ona davrandığım şekilde davranıyor ve bu da çocukların öğrenmede büyüklere ne kadar öykündüğünün bir göstergesi gibi.. Dün öğlen uykusu için biraz mücadele etti ve ben de ona -istediğin kadar ağla,uykun geldi uyuyacaksın dedim.. Öğleden sonra bebeğini ayağına yatırmış -issediyin kadar aala, derken onu duyduğumda kulaklarıma inanamadım.Kayıt kusursuz yapılmış ve uygun yerde kullanılmaktaydı.. Çocuklarımıza ayna olduğumuz bu dönem çok zor,herşeye maksimum dikkat etmek gerekiyor,ağzınızdan çıkanı her zaman kulağınız duymalı çünkü onu duyan ve kaydeden biri var; ve iyi ki var... Sevgiyle |
21 Şubat 2006
Meleğim büyüyor:)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Bayram Gelmiş Neyime!
Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...
-
Peşinden koşsak da yakalyamadığımız,hem içinde olup, hem dışında durduğumuzu sandığımız bir şey zaman...Nafile, hızına yetişemiyorum.İşe ger...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder