
Bugün bizim evlilik yıldönümümüz...
2002 yılının 1Eylül'ünde nikah masasına oturmuş ve birlikte bir ömüre sevdiklerimizin şahitliğinde'evet'demiştik...
Zaman çok çabuk geçiyor,biz kendimizi hala arkadaş,sevgili,dost,sırdaş olarak görüyoruz,tek bir farkla,artık ikimizinde bu dünyada ortak ve ömrümüzün sonuna kadar bizi akraba eden bir sevgilisi var.Birbirimizden kıskanmadığımız bir sevgili...Dünya güzeli Elif'imizle anne baba olduk...Mehmet seni çok seviyorum ve dünyada birbirimize verebileceğimiz en güzel hediyeye zaten sahip olduğumuzu düşünüyorum:))
Allah isteyen herkese mutlu bir evlilik ve çocuklar nasip etsin...
3 yorum:
kutlarım :)
bir yastıkta kocayın, birbirinize elif gibi hediyeler verin önümüzdeki yıllarda :)
merhaba,
yildonumunuzu tebrik ederim!
yazilarinizi okudum.Cok icten yazmisiniz.Ama sadece blogunuz sadece kizinizla mi ilgili, baska konularda da yazmayi dusunmuyormusunuz?
Merhaba Arkadaşlar,
Çok uzun zamandan sonra bloguma döndüm ve yorumlarınızı buldum.Öncelikle teşekkür ederim yorumlarınız için,artık daha fazla yazmayı istiyorum umarım okumaya gelirsiniz :))
Yorum Gönder