05 Mart 2009

Ben de grip oldum

Bu evde oturma durumu bana yaramadı,her yanım dökülüyor,grip oldum:(
Elifin yaraları kabuklanmaya başladı,evden dışarı çıkmadığımız için çok sıkılıyor.İzi kalır dediğim için yaraları hiç ellemiyor.Çok akıllı bir küçük hanım kendisi,biraz da güzelliğine düşkün:)"Eski halimi çok özledim anne,ne zaman iyileşeceğim?"diye soruyor.

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...