Bu evde oturma durumu bana yaramadı,her yanım dökülüyor,grip oldum:(
Elifin yaraları kabuklanmaya başladı,evden dışarı çıkmadığımız için çok sıkılıyor.İzi kalır dediğim için yaraları hiç ellemiyor.Çok akıllı bir küçük hanım kendisi,biraz da güzelliğine düşkün:)"Eski halimi çok özledim anne,ne zaman iyileşeceğim?"diye soruyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder