08 Temmuz 2007

İyi ki varsın Belgin!


Bugün, benim için özel bir insanın dünyaya geldiği gün olması sebebiyle heyecanlı anlar yaşadık.Sevdiğiniz birini mutlu etmek insana tarifsiz bir mutluluk veriyor.Üstelik hiç de zor değil değer verdiğiniz birini mutlu etmek.Tabi o insanın Belgin olması da bunu kolaylaştırır,çünkü canım arkadaşımı sevindirmek dediğim gibi çok zorlamaz sizi.
Sabah, işyerinde olup olmayacağını öğrenmek için aradığımda, genelde olduğu üzre oracıkta buluverdim kendisini.Telefonda doğumgünüyle alakalı hiçbirşey söylemediğimden, unutmuş olduğumu düşündürttüm kendisine.İşleri yoğunlaşmadan, onun için hazırladığım pastasını ve kurabiyelerini teslim etmek istiyordum:))Daha önce sadece kızım için hazırlamıştım bunlardan,ilk defa Belgin'e kısmet oldu yetişkin hediyesi olarak.Bence elinizden geliyorsa kendi emeğiniz olan şeyleri paylaşın sevdiklerinizle,böylesi hem sizi hem de karşınızdakini çok mutlu ediyor.Test edilip onaylanmıştır.Küçücük kurabiyelerin,üzerine çiçekler kondurulmuş basit bir pastanın,daha önemlisi sevdiğiniz birine ayırdığınız zamanın onurlandırılmasına şahit oldum bugün...
Güzel dostum, sen de beni çok mutlu ettin seni tanıdığım bunca yıldır,umarım yüzün ömrünce bugünkü gibi güler.Seni çok seviyoruz.İyi ki doğmuşsun,iyi ki seni tanımışım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Zeynep,

Oncelikle blogunu cok begendigimi belirtmek isterim.

Ayrica seni kutluyorum ...

Arkadaslik ve dostluk bagina bu kadar bagli olmana.

Gunumuzde pek kalmadi da :)

Kalemin cok iyi.

Basarilar dilerim.

Zeynep dedi ki...

Merhaba,
Belirtmiş olsanız isminizle hitap etmeyi tercih ederdim ama güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Dostluk nadirdir ama arkadaşlık daha fazla bulabileceğimiz güzelliklerden...Sevdiğim şeylere değer veririm ve korurum,aslında hepsi bu.Zor bulunur olduğu doğru bu zamanda ama inanın imkansız değil:)
Sevgiler
Zeynep

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...