05 Temmuz 2007

Sıcak günler


Bu yaz gerçekten sıcak ve kurak geçeceğe benziyor.Size de oluyor mu bilmiyorum ama bir halsizlik, bir isteksizlikle uyanıyorum.Bütün gün gözkapaklarımın üzerinde filler oturuyor ve başımı ne zaman yastığa koysam uyuyuverecekmişim gibi hissediyorum.Hah, hepimize olan bu değil mi?Sıcaktan değil mi? Bana başka bir şey olabileceğini söylemesin kimse çünkü kanım bile daha ağır akıyor damarlarımda,hissediyorum...

İnsanoğlu böyledir zaten kış olur yaz gelsin,yaz olur kış gelsin ister.Ben oldum olası sıcağı sevmem,ama bu demek değildir ki tatili,denizi,havuzu da sevmem...Yani neymiş, bunları seven sıcağa katlanır:)

Baharlar içinde bir kaç sözüm olacak elbette,sonbahardan pek hazetmem,hüzünlü,kasvetli bir yanı vardır.Ancak ilkbahar mevsimi süper bir mevsim olup artık elimizde pek kalmaması çok üzücüdür.Yine de ağaçlar yeşeriyor ya bir ara ehh onunla yetineceğiz artık.

İlkbahara daha çok var,yaz olanca ağırlığıyla üzerimizdeyken sonbahara bile razıyım bu günlerde.Biraz yağmur kuraklığa ve tarıma da ilaç olacaktır.İnşallah yağar diyelim:)

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...