03 Eylül 2007

Yıldönümü...


Geçen yıl evlilik yıldönümümüzde yazdığım yazının üzerinden bir yıl geçmiş,sanki yeni yazmışım gibi geliyor oysa...1 Eylül 2002 de evlendiğimize göre, beş yıl olmuş,ne kadar çabuk olmuş herşey...Şaşırıyorum geçip giden zamana,ne zamandan beridir hızlandı,günlerin bitip tükenmediğini düşündüğümü de gayet net hatırlıyorum oysa:))Bu haller kalıcı artık sanırım.
Kolejden mezun olduğum günü hatırlıyorum,ne kadar heyecanlı olduğumu...Hayatımın en önemli günlerinden biriydi,yedi yıl bir bahçenin içinde gece gündüz birarada yaşadığım arkadaşlarımdan ayrılmak istemediğimi,içime bir sızı,bir sıkıntı düştüğünü,aynı zamanda da hayatımın o noktadan sonra çok farklı olacağını bilmenin heyecanını taşıdığımı hatırlıyorum.Bu, tam onsekiz yıl önce bir günün hatırası,ya da hatırlanması...O gün doğan çocuklar bugün onsekiz yaşında, böyle düşününce çok tuhaf geliyor:)
Evlendiğim gün,kızımın dünyaya geldiği gün,yeğenimin doğduğu gün...Bir sürü mutlu gün var hayatımda,çok şükür...Sevdiğimi ve sevildiğimi biliyorum,bana bunu hissettiren herkese çok teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...