
Bir süredir facebook denilen çılgınlığın içindeyim,ayrıca çok şaşkınım.Bu kadar fazla insanın kişisel bilgilerinin bulunduğu bir veritabanının uluorta ulaşabilir olmasına da,kendi arkadaşlarımdan bazılarını da bulmuş olmaktan, şaşkınım...
Aslında çok eğlenceli,ama ne kadar sürer cılkının çıkması onu kestiremiyorum.Yani abuk sabuk mesajlar almadım henüz,vakti olan için, arkadaşlarıyla haberleşebilecekleri hoş bir sistem kurmuşlar,daha da geliştirileceğine eminim.
Elif bu işten pek hoşlanmadı çünkü birkaç gün boş zamanlarımı bilgisayar başında geçirdim.Uzun zamandır haberleşemediğim arkadaşlarımı buldum.Hatta kayıp olanları bile bulduğumu söyleyebilirim.Ama bu sitenin müdahili olmak için sadece zamanınızın olması yetmiyor,ingilizce bilmeniz de şart.Yabancı dili olmayan arkadaşınızı bulmayı ummayın.
Bilgi ve teknoloji çağının insanları olmak için uğraşıp duruyoruz,sonumuz hayrolsun...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder