Bir süredir yazamıyorum,ülkemizde üzücü olaylar oluyor,gerilimli günler yaşanıyor.Aslında bu tablolar yeni değil ama artık dayanılır halde de değil.Televizyonda haberleri izlemekten korkar oldum,üzülmenin sonu yok,acının ağırlığı altında ezilmemenin de...
Geçip gitse bu zor günler,bitse acılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder