01 Kasım 2007

Hayat..

Bir süredir yazamıyorum,ülkemizde üzücü olaylar oluyor,gerilimli günler yaşanıyor.Aslında bu tablolar yeni değil ama artık dayanılır halde de değil.Televizyonda haberleri izlemekten korkar oldum,üzülmenin sonu yok,acının ağırlığı altında ezilmemenin de...
Geçip gitse bu zor günler,bitse acılar.

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...