
Çok kötü hissediyorum kendimi,bütün vucudumdaki kemikler ağrıyor ve kafamın içine hava pompalanmış gibi...Yani hiç de mevsime aykırı bir durumda değilim aslında,sorun şu ki ben pek grip olmam,geçen yıl bir kez olmuştum mahfolmuştum.Dünden beri de kendimi tarif ettiğim gibi hissediyorum.Alışık olmayınca daha kötü oluyor bu pis hastalık.Yani senede üç dört kez olanlardan olsam, belki daha bağışıklık sağlamış olurdum:))
Hasta olmanın en kötü tarafı çocuklu ve hasta olmak.Ben Elif hasta olacağına yerine olmayı tercih ederim tabi ama,o enerji yüklü ve sen kendini kaldırmakta zorluk çekiyorsan bu da epey zor oluyor.Neyse ki artık biraz halden anlıyor da biraz dinlenmem lazım dediğimde kesintisiz olmasa da biraz dinlenebiliyorum:)Buna da şükür...Hasta olmanın diğer kötü tarafı da nazlanacak kimsenizin olmadığı durumlar,yalnızsanız yani,bu en hassas olduğunuz zamanda en çok annenizi arıyorsunuz.Keşke başımı okşasa diye...Bu sefer daha yatağa düşmedim ama geçen yıl çok kötü olmuştum.Sakarlığıyla ve mutfaktaki beceriksizliğiyle ünlü sevgili kardeşim Onur bakmak zorunda kalmıştı bana:))Annemi çok aramıştım çokkk:))
Sağlıklı olmak ne kadar önemi,sırf bunu hatırlamak için bile ara sıra hafif hasta olmalı insan,unutuyoruz çünkü ne büyük bir nimet olduğunu."olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi"demiş Kanuni,eh daha da söyleyecek bir şey kalmamıştır....Herkese sağlık dolu günler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder