
Evde oturunca insan kendini hiçbir şey üretemez sanıyor.Oysa pek çok kadın yaptıkları elişleriyle ev geçindiriyorlar.Ben bu kadınlardan değilim,olma olasılığımda yetenek itibariyle pek yok.Ama hevesleniyorum arada bir,bende yapabilirim bu kadarını dediğim,dişime göre olan bir şeyi gözüme kestirip,başlıyorum yapmaya.Tabi o yazının başında bahsettiğim becerikli hanımlardan olmadığımdan benim bir şey üretmem zaman alıyor.
Kızıma atkı örmek istedim ve kendisi biraz süslü bir küçükhanım olduğundan,atkısı da süslü olsun dedim.Kat kat çiçek örüyorlar,yaparım bende diye düşündüm,sagolsun you-tube da var,yardım alırım.Ehh başladık araştırmaya,öyle miydi böye miydi derken başardık.Kızımın çiçeklerle süslü bir atkısı var,benim de bu işleri çocuk oyuncağı kabul edenlere saygım:))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder