12 Temmuz 2011

Tatil

Tatili haketmek için çok çalışmak mı gerekli? Ya ömrü boyunca tatil yapanlar? Ya da hayatı boyunca bir gün bile çalışmaktan vazgeçmemiş olanlar? Ben dinlenmenin ihtiyaç olduğuna inananlardanım...Kafanı boşaltamıyorsan,ruhunu dinlendiremiyorsan da vücudunu dinlendirebilmek bile yetiyor bazen.Benim için bu yaz sakin sessiz bir yerde olmak önemliydi.Aradığımı buldum...Dinleniyorum, geri döndüğümde kaldığım yerden koşturmalı,yorucu hayatıma devam edeceğim.
Kızım ve eşimle birlikteyim...Elif'le hayatımızda ilk defa üç hafta kadar ayrı kaldık...Onu çok özledim,burada sadece tatil yapmıyorum,kızıma olan hasretimi de gidermeye çalışıyorum.Onu içime çekiyorum,belki bir süre daha ayrı kalmak zorunda kalırız diye onun sevgisini,kokusunu,görüntüsünü depoluyorum hafızama...

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...