
Ben bir şey daha yazacaktım bloğuma diyordum,sonradan farkettim ki kızımın doğumgününü yazmamışım.Hazırlık telaşesi sırasında yazamamıştım,daha sonra da tatil hazırlığı ve tatilin kendisi araya girince tamamen unutmuşum.
Güzeller güzeli kızım üç yaşını doldurdu.26 Mayıs 2004'te doğduğu gün sanki dün gibi...Zaman gerçekten su gibi akıp geçiyor.Onu ilk kucağıma aldığımda, daha önce hissetmediğim kadar harika hissetmiştim kendimi.Çok güzeldi...Bütün bebekler gibi...Çok güzel kokuyordu...Hala da öyle kokar.Sezaryen olmanın en kötü tarafı onu ilk siz göremiyorsunuz,hatta görünceye kadar bir sorun olmadığından emin de olamıyorsunuz.
O gece refakatçilerim Mehmet ve Nalan(kızkardeşim)yorgunluktan uyurken ben bütün gece Elif'imi seyretmiştim.Gözüme hiç uyku girmemiş, göğsümde uyuyan bu masum canlıya hayran ve hatta aşık olduğumu hissederek sabahlamıştım.
Onun yaptığı en basit şeyde bile bir harikalık var ve bu, evladınız olmasından başka bir durumla açıklanamaz tabii ki...
Bu sene onun için farklı bir doğumgünü olsun istedim,artık daha bilinçlendiğinden özel bir pasta yaptım.İnternetteki yemek blogları bu konuda bana çok yardımcı oldu.Şeker hamuruyla ilk defa çalıştım.Ona ve arkadaşlarına özel kurabiyeler pişirdim.Çocukların sevebileceği şeyler yapmaya çalıştım.Güzel bir gün oldu.Elif'in sayesinde ben de yeni birşeyler öğrenmiş oldum.İlk Barbie pastamı yaptım.Kızımın bana pek çok şey öğreteceğinden eminim.Herkesi çocuklarıyla,sevdikleriyle güzel günlerde görmek dileğiyle...Kızıma da çok uzun,sağlıklı,mutlu bir ömür diliyorum.İyi ki doğdun meleğim...
1 yorum:
mutlu seneler elif. pastan ne kadar güzel olmuş. gerçekten çok güzel bir fikir :)
Yorum Gönder