24 Haziran 2007

İlk Defa Sinema!


Dün, yani 23Haziran2007 tarihinde Elif'im ilk defa sinemada bir film izledi.Bunu uzun süredir istiyordum,onunla ilk defa sinemaya gitmek pek çok diğer şey gibi beni heyecanlandırıyordu.Bazı sinemalar, ses düzeyinin yüksekliği çocuklar için sakıncalı olabileceğinden yaş limiti koymuşlardı.Bazı sinemaları bu yüzden elemememiz gerekti.Çoğul konuşuyorum çünkü bu sinema gününü Güler'le planladık,onun kızı Beril Sine ikibuçuk yaşında,Elif gibi o da ilk defa sinemada film izleyecek:)
Araştırmalarımız sonucunda Galleria dokuzuncu salonda,saat 16:00 matinesine karar verdik.Film, vizyonda çocuklara en uygun olan ve hoşlandıkları tespit edilmiş bir kahraman olan Shrek'in filmiydi. Shrek 3 oldukça eğlenceli bir animasyon film ve çocuklar da eğlendiler.Problem çıkarmadan izlediler.Bunda sinemanın oldukça rahat ve büyük koltuklarının etkisi büyük.Daha nice güzel filmler seyredebilmeyi umuyorum kızımla.Tek üzüntüm fotoğraf makinamı yanıma almamış olmam, maalesef fotoğraflarını çekemedim.

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...