
Merhaba,
Güzel bir tatilden sonra geri döndük, eh evde de pek çok iş güç bizi beklediğinden onlarla ilgilenmek gerekti.Bodrum dönüşümüzün üzerinden dört gün geçti, ben ancak açabildim bilgisayarı...Tatilin kötüsü olmaz ama yorgunluğu olur.Bana da olan budur sanırım,yapmam gereken bir sürü şey var ama halim mecalim yok.Bütün gün yatmak istiyorum, bunda sıcakların da etkisi var sanırım.
Bodrum yine çok güzeldi.Oradayken şikayet ettiğim rüzgarlarını şu anda mumla arıyorum.Yalıkavak'taydık,orası gerçekten fazlaca rüzgar alıyor.Ama bunalmadan güneşin altında vakit geçirebiliyorsunuz.
Tatil Elif için çok iyi oldu.İyot ve güneş(koruyucu kremler sürüldü tabii)sağlığına sağlık kattı.Hareket etti,eğlendi...
Teyzesiyle ve kuzeni Gencer'le birlikteydik,uzun zamandır bu kadar vakit ayıramamıştık birbirimize,iyi oldu beraber tatil yapmak.
Elif ilk defa uçağa bindi,gerçi saat 0135 te olan uçuşu pek görmüş sayılmaz,uyuyordu, ben onun fotoğraflarını çektim kanıt olsun diye...Çocukken ilk defa yaptığınız şeyler ne kadar çoktur,yaşlanmak belki de böyle tarif edilebilir;hayatta yaşadığın ilklerin azalması.
Kendi çocukluğumu düşündüğümde de,Elif'e sağlamaya çalıştığımız imkanları düşündüğümde de şanslı hissediyorum kendimi.Ömrü boyunca deniz görmemiş,tatil yapmamış,uçağa binmeyi bırakın, havada bile görmemiş bir sürü insana kıyasla çok şanslıyız.Umarım dünya daha yaşanılası bir yer olur ve bizler herkesin hak ettiği 'tatil'i yapabildiğimiz için şanslı saymayız kendimizi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder