02 Ekim 2015

Günaydın

Yeni bir gün,evde olduğum için koşturması az ve yine evde olduğum için yapacak işi çok bir gün...Bazen çalışırken yapabildiklerime kendim bile şaşırıyorum.Zaman dar olunca insan kendi limitlerini zorlayabiliyor bence. Sonbahar geldi, mevsim değişiklikleri artık eskisi gibi değil,hava birdenbire değişiverdi.Bir kaç gündür yağmurlu ve serin.Oldukça sıcak geçen yazın ardından bu iyi geldi. Yürüyüşlere başlamak istiyordum oysa bu hafta, yağmurlu havayı görünce tembellik etmek daha cazip geldi.Gelecek haftaya erteledim. Hep ertelediğimiz şeyler var hayatta,yaptığımız seçimler...Yürümediğimiz yolu bilememenin verdiği rahatlıkla,kaçırdığımız fırsatların ya da kendimizi kurtardığımız belaların farında olmayarak yaşayıp gidiyoruz.Yaptığımız seçimlerle mutlu olmak en iyisi,geriye almak mümkün olmadığı için zamanı...Aslında o kadar büyük "keşke"lerim yok benim,bir yanım hep şükretmeyi sever.Ancak bazen hayatın yakasına yeterince yapışmadığımı düşünüyorum.Daha hırslı olmalıydım belki,başarı için bundan bir parça gerekiyor sanırım:)

Hiç yorum yok:

Bayram Gelmiş Neyime!

 Bugün 23 Nisan 2025, çocukken ellerimizde bayraklar katıldığımız resmigeçitler, dünyanın dört bir yanından bayram için gelen, bu topraklard...