Adı bile sevimsiz.TDK "yıldırı" olarak açıklıyor,yıldırı ise; Yıldırma, cana kıyma ve malı yakıp yıkma, korkutma, tedhiş, terör.
Bugüne kadar pek çok insanımızı yıldırıya kurban verdik.En son Ankara'daki patlamada resmi olarak 98 kişi.İnsanın insana yapabileceği kalleşliklerin sonu yok,ama masum insanların bu şekilde ölmesi en zoruma gidenlerden biri...
Savaş,kan,şiddet bu coğrafyanın kaderi değil,olmamalı da...Adaleti sorgulamalıyız, çünkü adaletin olmadığı yerde zorbalık ve şiddet yükselir.Daha fazla ne söylenebilir ki,pek çok masum insan öldü,üzgünüm...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder